close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בדיקת זרע - מה מכיל נוזל הזרע?

מערכת שורשיא אלול, תשפב07/09/2022

חוששים כי אתם סובלים מבעיות פוריות הקשורות לאיכות הזרע? כדי שתוכלו לעשות בדיקת זרע יהיה עליכם לפנות למומחים בתחום

תגיות:
בדיקת זרע היא הבדיקה הראשונה שאותה עושים כדי
לאבחן את פוריותו של הגבר. בעיות פוריות יכולות להיות כאלה שקשורות לגבר, ולא בהכרח כאלה שקשורות לאישה. בני הזוג צריכים לעבור בדיקות שונות על מנת למצוא אצל מי הבעיה, וכמובן לנסות לפתור אותה. אצל הגבר בדיקת הזרע היא הבדיקה הכי טובה לבדוק את רמת הפוריות. אם קיימות בעיות בפוריות, יהיה אפשר לראות זאת מיד על ידי ממצאי הבדיקה. בבדיקה עצמה נמדדים המאפיינים השונים של הזרע בהשוואה לנורמות הרצויות. בדיוק כמו שמפענחים בדיקות דם או כל בדיקה אחרת שאותה עושים.

מה מכיל בתוכו נוזל הזרע?
אתם לא באמת צריכים לדעת מה מכיל בתוכו נוזל הזרע כדי להבין את חומרת הבעיה. עם זאת חשוב שתבינו באופן כללי כיצד נוזל הזרע אמור לסייע בעניין הפוריות. בתוך הזרע ישנם זירעונים שאמורים להתחבר עם הביצית של האישה. בחיבור של הזירעונים יחד עם הביציות ניתן יהיה לקבל הפריה רצויה. באופן טבעי ככל שכמות הזירעונים תהיה נמוכה, כך צפויות להופיע להן כל מיני בעיות שונות שקשורות לפוריות. בתוך נוזל הזרע עצמו ניתן למצוא גם תאי דם, אחוזי צמיגיות ועוד כל מיני פרמטרים שונים שאמורים להגביר את האיכות שלו.

כיצד מתבצעת הבדיקה עצמה?
חשוב להגיד כי הבדיקה עצמה היא לא בדיקה פולשנית, כזאת שכל אחד יכול לבצע. הגבר נדרש במהלך הבדיקה לתת זרע על ידי אוננות לתוך כוסית פלסטיק מיוחדת. בדיוק כמו שעושים בדיקת דם, בדיקת שתן או כל בדיקה אחרת שמטרתה לקבל ערכים מדויקים. אחרי שהגבר עושה את הבדיקה עצמה יהיה אפשר לשלוח אותה למעבדה שמטרתה לפענח את התוצאות. עם התוצאות יהיה אפשר לראות את ההבדלים בהשוואה לנורמות הרצויות. אם יהיו סטיות גדולות בין הנורמה לבין המצב הקיים זה עשוי להעיד על בעיות פוריות.

בדיקת פוריות עושים אצל המומחים
חוששים כי אתם סובלים מבעיות פוריות הקשורות לאיכות הזרע? כדי שתוכלו לעשות בדיקת זרע יהיה עליכם לפנות למומחים בתחום. מומחים בתחום יבצעו את הבדיקה על פי הדרישות השונות ויאפשרו לכם לקבל את הממצאים המדויקים. רוצים ללכת על בטוח? זוהי ההזדמנות שלכם לפנות אל ד"ר שי שפי מומחה בפוריות הגבר. במרפאתו תוכלו לקבל את כל הכלים הדרושים כדי להבין מה נכון לעשות בנקודה שבה אתם נמציאם. מתוך שאיפה כי תוכלו להחזיר את רמת הפוריות לסטנדרטים הרצויים מבחינתכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה